piątek, 3 lipca 2015

Dzień otwarty BM Housing

Podobnie jak rok temu, o czym było TU, w pięknym i podziwianym przeze mnie domu na Saskiej Kępie  można było pooglądać oraz podotykać najlepszy holenderski dizajn.

Był to dzień otwart BM Housing, dystrybutora najlepszych holenderskich marek: HK Living, Zuiver, It’s About Romi, Spell, Dark, Viso, Woood, StoreBror oraz Be Pure.




 
Jak wiecie każda rzecz potrzebuje dobrego towarzystwa, żeby błyszczała. Dlatego w tym roku miałam przyjemność (razem z Ulą i Dagmarą) zaaranżować przestrzeń w ogrodzie BM Housing żeby wiele pięknych rzeczy mogło zabłysnąć. Sama miałam ogromną frajdę z tego, że mogłam ustawiać, przestawiać, dekorować. A efekt, moim bardzo subiektywnym zdaniem, był fantastyczny. No dobrze, to trochę samochwalstwo, ale mi się podobało :)

Nawet sama sobie coś kupiłam. Zaraz się muszę pakować na jutrzejsze wakacje więc nie porobię zdjęć z mieszkania, ale muszę Wam pokazać jakie cudo znalazłam na stół:)

Marmurowe maleństwo !:) Z piwoniami i kryształową cukiernicą wygląda u mnie bajecznie.



Mam nadzieję, że spotkanie w BM Housing będzie już coroczną tradycją. Dzięki takim spotkaniom, po pierwsze można zobaczyć na żywo wiele mebli i akcesoriów, których po prostu nigdzie indziej nie zobaczymy. A po drugie jest to wspaniałe spotkanie z ludźmi o wspólnych zainteresowaniach czyli blogerów, projektantów, architektów oraz przedstawicieli mediów i biznesu.

Jak to wszystko wyglądało zobaczcie sami:)



















zdjęcia: Karolina Grabowska, kaboompics.com


Jeżeli będziemy za rok na Saskiej Kępie to będę dawała znać na profilu na FB!


4 komentarze:

  1. ojej a dlaczego mnie tam nie było :( dużo teraz niebieskiego mi potrzeba.
    I to nie tylko niebieskiego nieba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko do kupienia na stronie: http://www.dutchhouse.pl/ Ale rzeczywiście fajniej jest podotykać samemu :) Cóż... za rok? :)

      Usuń
  2. Hej! Szukasz coś nowego do mieszkania? Tutaj sprawdź jaki mamy ofertę dla ciebie. Bogata kolekcja obejmuje tapicerowane fotele, sofy, narożniki, łóżka i akcesoria zarówno dla domu i dla biura. Produkcja mebli wypoczynkowych jest w całości wykonywana we Włoszech.

    OdpowiedzUsuń